HOLLOLAN VOIMISTELU RY

Circuit

Toiminnallinen kiertoharjoittelutunti, jossa käytetään omaa kehonpainoa sekä erilaisia apuvälineitä. Toiminnallisen treenin tarkoituksena on treenata monipuolisesti koko kehoa ja sen ominaisuuksia, kuten tasapainoa, räjähtävyyttä, kestävyyttä sekä lihasvoimaa. Tunti sopii kaiken kuntoisille, sekä miehille että naisille.

Toiminnallinen kuulatreeni

Toiminnallinen kuulatreeni on monipuolinen, koko kehoa vahvistava tunti jossa pääpaino on kahvakuulalla tehtävissä liikkeissä. Kahvakuulaharjoittelu on tehokasta ja haastaa koko kehon. Harjoittelussa käytetään kahvakuulailun perusliikkeitä, kuten etuheilautus, rinnalleveto, sekä tempaus, osa liikkeistä tehdään oman kehon painolla. Harjoittelu kehittää lihaskestävyyttä, kesävyyskuntoa ja tasapainoa.  Tunti sopii aloittelijoille sekä aiemmin kahvakuulailua harrastaneille, miehille sekä naisille. Tunnille mukaan kannattaa ottaa sisäkengät, hikipyyhe, juomapullo sekä halutessasi rannesuojat.

 

Flowjooga

Dynaaminen joogatunti, joka sisältää kehoa avaavia ja vahvistavia liike- ja hengitysharjoituksia sekä lyhyen loppurentoutuksen tai meditaation. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita.

Mukaan oma joogamatto ja juomapullo.

 

Zumba, Kalliola

Zumba Fitness on helppo ja hauska kuntotanssitunti, joka tempaa mukaansa monipuolisesti vaihtelevilla rytmeillään.  Jokaisella tunnilla tanssitaan mm. salsaa, reaggaetonia, merengueta ja paljon muuta. Kappaleet tanssitaan läpi helpoin askelsarjoin, joihin pääsee heti mukaan!

Tunnilla hyödynnetään intervallityyppistä harjoittelua tanssimalla vuoroin hitaampaan ja nopeampaan tempoon.

Zumba on niin hauskaa, ettei se edes tunnu treeniltä!

Lavis

Lavis on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Toiminnallinen treeni, Kalliola

Tunnilla kiertoharjoitteluna oman kehon ja erilaisten välineiden avulla laitetaan irtohiet lentämään! Tuu mukaan!

Naisten harrastepalloilu

Naisten höntsäpalloilussa pääset pelaamaan erilaisia pallo- ja mailapelejä. Tuntiin sisältyy alkulämmittely ja peruspalloilutaitoharjoitteita, mutta pääpaino on pelaamisessa. Lihaskuntoa harjoitetaan pääasiassa muun tekemisen ohessa. Aiempaa palloilutaustaa ei tarvita, riittää että olet innostunut pelaamisesta.